دفتر مرکزی: مشهد، جاده آسیایی مشهد/قوچان، (بلوار پیامبر اعظم ،بین پیامبر اعظم 101 و103) روبروی چاهشک برج خنک کننده فایبرگلاس پیام سرما

برج خنک کننده اصفهان

برج خنک کننده در اصفهان 

برای استفاده از برج خنک کننده در شهر اصفهان ابتدا باید آن را از نظر آب و هوایی مورد بررسی قرار داد از آنجایی که عملکرد برج خنک کننده به صورت تبخیری می باشد دمای مرطوب محیط را مورد سنجش قرار میدهیم هوای اصفهان خشک می باشد و عملکرد برج خنک کننده در این شهر بسیار مطلوب است.

دمای مرطوب محیط اصفهان

 دمای مرطوب محیط اصفهان به دلیل خشکی آب و هوا بسیار پایین می باشد و این شهر در تابستان حداکثر دمای 18 درجه سانتی گراد را تجربه می کند و برج خنک کننده در اصفهان می تواند دمای آب را تا 22 الی 24 درجه سانتی گراد برساند. این دمای آب برای یک برج خنک کننده بسیار مطلوب می باشد.

صنایع فعال در اصفهان

در اصفهان صنایع زیادی فعالیت می کنند که نیاز به استفاده از برج خنک کننده دارند مانند تزریق پلاستیک، ذوب فلزات، لبنیات، صنایع غذایی و کنسرو سازی و غیره، این صنایع بیشترین مصرف برج خنک کننده را در شهر اصفهان دارا هستند که سهم شرکت پیام سرما از این بازار چندین پروژه موفق می باشد که رضایت مشتری حاصل زحمات کارکنان این مجموعه می باشد.

برخی از مشتریان برج خنک کننده در اصفهان

  • شرکت لبنیات صباح اصفهان
  • شرکت لبنیات کیانی فر اصفهان

 مزایای و معایب استفاده از برج خنک کننده در تزریق پلاستیک

برج خنک کننده در صنایع مختلفی کاربرد دارد مثال بارز آن استفاده از کولینگ تاور برای چیلر آب خنک که این سیستم ها به دلیل کمبود آب در دنیا منسوخ شده و جایگزین آن چیلر هواخنک استفاده می گردد یکی از مهمترین صنایع که به برج خنک کننده و چیلر وابستگی فراوانی دارد صنعت تزریق پلاستیک می باشد که برای خنک کردن قالب های تزریق از کولینگ تاور یا چیلر استفاده می شود به دلیل کمبود نقدینگی و هزینه های بالای خرید چیلر صاحبان این صنایع ترجیح میدهند که از برج خنک کننده استفاده نمایند و این عمل باعث هدر رفت آب می شود، در اصفهان که یک استان کم آب و خشک محسوب می شود استفاده از چیلر بصرفه تر می باشد به این دلیل که در دراز مدت هزینه آب چندین برابر هزینه خرید چیلر می شود و برای جلوگیری از هدر رفت آب و آسیب های زیست محیطی استفاده از چیلر هوا خنک بجای برج خنک کننده توصیه می شود.در استان اصفهان که یکی از صنعتی ترین استان های کشور می باشد کارخانجات و کارگاه های کوچک تزریق پلاستیک زیادی وجود دارد و برای بالا بردن کیفیت و سرعت کار دستگاه های تزریق پلاستیک از برج خنک کننده استفاده می کنند.

 شهرک های صنعتی استان اصفهان

  • شهرک صنعتی اسفیدواجان
  • شهرک صنعتی اردستان
  • شهرک صنعتی اشترجان
  • شهرک صنعتی بزرگ
  • شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان
  • شهرک صنعتی جی اصفهان
  • شهرک صنعتی سگزی
  • شهرک صنعتی آران و بیدگل

برای اطلاع از قیمت برج خنک کننده پیام سرما به صفحه تماس با ما رفته و از طریق یکی از راه های ارتباطی با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

 اعطای نمایندگی در اصفهان

شرکت پیام سرما قصد دارد برای سهولت در خدمت رسانی به شرکتهای فعال در اصفهان اقدام به اعطای نمایندگی در این استان نماید. همچنین این شرکت برای رشد و پیشرفت در زمینه صادرات محصولات خود آماده همکاری با شرکت های بازرگانی استان اصفهان می باشد.

به اشتراک بگذارید.