دفتر مرکزی: مشهد، جاده آسیایی مشهد/قوچان، (بلوار پیامبر اعظم ،بین پیامبر اعظم 101 و103) روبروی چاهشک برج خنک کننده فایبرگلاس پیام سرما

پکینگ نت اسپلش

سطوح تبخیر یا پکینگ برج خنک کننده مهمترین قطعه در کولینگ تاور جهت تبادل حرارت و یا به عبارتی قلب برج خنک کننده بحساب می آیند، انتخاب دقیق پکینگ برج خنک کن بر اساس سختی آب ،نوع کاربرد در صنعت و آلودگی محیط اطراف صورت می پذیرد در صورتی که هوای اطراف برج آلوده باشد(وجود گرد و غبار) و یا سختی بالای آب(تا ppm2000) و وجود ذرات رسوب زا، از پکینگ نت اسپلش استفاده می شود.

پکینگ نت اسپلش splash

پکینگ های اسپلش شبکه هایی هستند که به صورت مکانیکی به هم متصل شده اند وبا عملکرد بالا، افت فشار بهینه را ایجاد می کند و دارای قابلیت تغییر ابعاد(از نظر طول پکینگ)است.

انتقال جرم و انتقال حرارت عالی، دو ویژگی مهم این نوع پکینگ نت اسپلش می باشد که با داشتن طراحی خواص، خنک کنندگی موثر بهینه به همراه افت فشار کم، حتی در آب های بسیار آلوده را دارد.

پکینگ های ضد رسوب نت اسپلش

در پکینگ های ضد رسوب اسپلش، قطرات آب پس از برخورد با پکینگ ها  به قطرات ریزتری تبدیل خواهند شد و در مجاوت با هوای عبوری، عمل تبادل حرارت یا تبخیر سطحی قطرات صورت گرفته که در انتها موجب خنک شدن آب ورودی برج خنک کننده می شود. با توجه به اینکه در پکینگ های نت اسپلش، فیلم آب بر روی پکینگ تشکیل نمی شود، در نتیجه ذرات سخت آب و یا آلودگی محیط اطراف ایجاد رسوب نمی کند این مساله باعث ثابت بودن راندمان دستگاه در طول مدت زمان کارکرد دستگاه و در نتیجه باعث کاهش هزینه های تعمیرات و نگهداری می شود.

مزایای پکینگ نت اسپلش

  1.  مقاومت شیمیای و مقاومت دمایی بالا
  2. مناسب برای آب های با سختی بالا و هوای محیط آلوده
  3. نصب و راه اندازی مقرون به صرفه و سهولت در پاکسازی رسوبات
  4. سازگار با محیط زیست
  5. مقاوم در برابر ضربه، طول عمر بالا و پایداری بالا

پکینگ های ضد رسوب نت اسپلش ساخت آلمان بوده ، نوع trickle مدل NC20 با شیار های مورب و گام 20mm و مدلVC25 با شیارهای عمودی و گام 25mm می باشد.

از دیگر خواص این نوع پکینگ، مقاومت حرارتی بین 80 تا 90 درجه سانتی گراد بدون تغییر شکل، مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید بدونه شکنندگی و خورد شدن،مقاومت در برابر خوردگی، ضخامت 2mm و قابلیت شستشو با اسید 

جنس پکینگ نت اسپلش

جنس پکینگ ها pp تزریق شده از مواد مرغوب و درجه یک و به رنگ مشکی است اتصال ورق های پکینگ به روش پین پرسی بوده و لزا از استحکام بالایی برخوردار می باشد.

عمر بالا ،نرمی و انعطاف پذیری، افت فشار پایین و برگشت پذیری به محیط زیست از دیگر خواص پکینگ های pp است.

به اشتراک بگذارید.